True friends stab you in the front

 
Borsett från läget i föregående inlägg så rullar dagarna på. Jag går i skolan, pluggar mesta tiden hemma och försöker hinna med mina möten. 
Nästa vecka har jag APL inom Hemtjänsten några kvarter från mig. Jag är så himla nervös, herregud. 
 
Det har blivit mycket party på senaste tiden, men det hör väl studentlivet till. Det är rätt skönt att komma ut från hemmet eftersom jag kopplar det till plugg numera. Rätt knäppt.
Jag har börjat på min sleeve, två sittningar av fyra/fem har hunnits med hittills. Jag är så nöjd än så länge. Det kommer bli så himla bra, en spegling av mitt liv. Den dystra delen då. Andra armen kommer bli en lite gladare spegling. Ni ska få bild på armen någon annan dag. 
 
Jag kan inte lova bättre uppdatering hur mycket jag än vill. Jag har knappt tid med mitt eget liv, stressen är on top haha! Men jag hoppas att ni mår bra och att ni får världens mysigaste höst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0