Vart du än går


Min morgon började vid 8 med frukost med Millie, lämning på dagis och en långpromenad med Kax och mina kära poddar i hörlurarna.
Robin sov i Skärblacka inatt så han och Bari kom hit vid 10.30 cirka och drack kaffe innan jag fortsatte med min storstädning och de gick ut med Kax i solen.
Nu är det våttorkat och fixat här hemma och jag ska snart göra mig klar för att hämta hem Millie. 
 
Igår tog jag en islatte med Ronja på Espresso House innan jag hade ett möte i skolan. Kvällen spenderades i Haga hos Ronja och Ludvig, vi tittade på Melodifestivalen och bara var. Ibland är det skönt att slippa vara ensam med sina tankar, igår var en sådan dag. Annars brukar jag faktiskt inte ha några problem med att vara ensam. Tvärtom faktiskt, jag behöver det ibland för att få bukt på mina tankar och kunna sortera och rensa dem.
 
Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte än. Jag vet bara att jag så gärna skulle vilja åka till min mamma och sova där ett par nätter. Jag är så fjantigt mammig, och jag saknar henne så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0