Tacolördag eller barnfritt

 
Inatt sov Millie hos sin gudmor och Ludvig som jag sa i tidigare inlägg, hon är överlycklig och har haft jätteroligt. Jag är så tacksam över att ha en så fin vän i mitt liv, och en så fin gudmor till min dotter. ♥
 
Jag och Robin vaknade runt 7.30 trots att vi hade sovmorgon, vi passade iallafall på att ligga och dra oss i sängen och sen åt vi en dunderfrukost. 
Min Mix&Go gick sönder imorse, tur var väl att jag märkte det för det rök en del och kunde nog ha börjat brinna haha, men jag är så himla ledsen för det. Jag har använt den dagligen i över ett år och verkligen älskade den.
 
När Millie var hämtad åkte vi och storhandlade med min mormor, men som vanligt syns det knappt i kylen så skulle behövts ett par påsar till. 
Jag är så enformig när jag handlar så det blir alltid samma saker och just den här handlingen var verkligen i brist på matidéer så det blev mest basgrejer.. och havremjölk till mina smoothies haha.
 
Vad vi ska göra ikväll är ännu oklart. Jag skulle vilja ha en hel barnfri kväll och gå ut och äta med min pojkvän men det är ganska svårt som ensamstående med dåligt kontaktnät. Det får kanske bli tacokväll eller hamburgekväll här hemma istället.. det återstår att se. Godis ska inhandlas och nycklar ska hämtas så ut ska vi innan iallafall. Ha en fin lördag kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0