Nytt i sminklådan

 
Uppdaterade lite i sminklådan häromdagen då allt tog slut. Som vanligt bestämde jag mig för att gå på jakt efter produkter som kan bli nya favoriter. 
 
Det blev en foundation från IsaDora, den är bra men jag önskar nu att jag hade tagit Nude istället då denna är lite för täckande och Nude ska vara lite mindre täckande- mer lik en BB-cream.
Vi får se om det blir ett extra foundationköp eller om jag fastnar mer för denna när jag använt den lite mer.
 
Jag har alltid varit ett stort fan av löspuder men blev rekommenderad att testa kompaktpuder så jag chansade på The Balm- Sexy mama.
The Balm är ju ett av mina favoritmärken så jag tvivlar inte på att produkten är bra, jag måste bara ha en ny borste för att kunna bedömma om detta kan bli en favorit eller om det blir att återgå till löspuder igen.
 
Jag har varit på jakt efter NYX's ljusaste concealer hur länge som helst men den är alltid slutsåld på stan så jag har avvaktat. Men eftersom min gamla concealer tog slut i fredags och jag skulle iväg på lördagen så var jag tvungen att köpa en ändå, blev då rekommenderad att köpa denna- Maybelline Instant Age Rewinder. Mer än dubbelt så dyr men ja, den är helt ok, lite irriterande att den lägger sig i linjerna under ögonen efter bara någon timme men annars täcker den fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0