Nu är det sommar, nu är det sol

 
Nu är det tamigtusan sommar hörrni! Hur underbart är inte vädret? 
Idag har jag gått runt med en knälång klänning och ändå svettats ihjäl i solen, och inte har skuggan gjort så mycket skillnad heller. 
Halva dagen ägnade jag åt tvättstugan, städning och sådant roligt, resten av dagen ägnade jag åt en promenad med mina fina. Resten av kvällen tänker jag mysa ner mig med Robin, äta veganska nuggets med pomme och titta på serier eller film. 
 
Igår var vi ute i Skärblacka en sväng så Millie fick leka och cykla innan vi for till Kneippen och grillade med Ida. Årets grilldebut och äta-i-gräsetdebut, så fint. 
 
Nu har dessutom min fina prinsessa sina hål i öronen. Hon valde rosa blommor och det blev så fint. Första hålet gick klockrent, det andra tog sin lilla tid att få dit. Jag tror att hon blev mest rädd för "smällen", men efteråt var hon så nöjd och stolt, vilket hon självklart ska vara!
 
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag är sällan inne nu när det är så fint väder och jag försöker spendera så mycket tid som möjligt med Robin nu när han är hemma igen. 
Det är iallafall roligt att se att ni är rätt många som är inne här och läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0