Inlogg och sleepover

Nu har Ronja precis varit här på kaffe och för att umgås lite. Robin sitter och pluggar och jag har precis kollat igenom mail och fixat lite. Det verkar som att samtalet gick bra, jag fick personalinlogg och så via mailen för att kunna önska arbetspass och position, så det återstår ju att se om det kommer upp någonting på mitt schema där, spännande!
 
Det bestämdes idag att Millie ska sova hos Ronja och Ludvig imorgon för att jag ska iväg på eftermiddagen och kommer hem sent så nu är Millie överlycklig. 

Vi får se vad resten av dagen har att erbjuda, jag börjar bli lite smått hungrig så det kanske är dags att laga lite mat snart.. Jag ska iallafall ut på en promenad sen, och jag hoppas att jag kan springa iväg till gymmet lite senare eftersom det inte finns någon tid till det imorgon. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0