I'm blessed

Jag har verkligen tusen saker varje dag nu, men det känns som att det enda jag gör är att gå upp tidigt och gå långa promenader haha. 
Häromdagen hade vi besök av diamanten som ni ser på bilden, massa bebisgos och bus. De där två ungarna är ju helt frälsta i varandra trots åldersskillnaden och Millie är superglad över att få hänga med Diamond.
 
På Valborg gick vi en promenad upp till Folkparken tillsammans med Ida, vi blev inte långvariga men Millie fick iallafall se elden vilket var huvudsyftet med att gå dit. 
Dagen efter gick vi en promenad i solen, matade ankorna och avslutade med att slå oss ner utmed södra promenaden för att titta på motorcyklarna och raggarbilarna. En perfekt och jättemysig helg helt enkelt.
 
Igårkväll behövde jag gå ut för att rensa tankarna på kvällskvisten så Millie fick somna i vagnen, halvvägs bort på min runda ringde Emma upp mig och det slutade med att vi satt på en pizzeria och rensade mina tankar ihop. Jag önskar verkligen att ni också kunde få ha en Emma i era liv, hon är så fantasiskt bra på alla sätt. 
 
Idag ska jag storstäda och baka det sista för imorgon är det kalas för Millie och min lillebror här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0