Vad kan man göra när ett hjärta blöder


Frukost bestående av kvarg, banan, granola, pumpakärnor och kokos, och såklart kaffe med sojamjölk.
 
God morgon! Ögonen slogs upp prick klockan 5 imorse så jag fick tvinga mig själv att somna om och gick upp klockan 8 istället. Gjorde lite frukost i "lyxformat" nu när vi är lediga. Millie fick äggmacka, yoghurt och óboy. Jag måste verkligen hitta ett alternativ till kvarg nu så det ska jag på jakt efter i eftermiddag. 

Just nu väntar jag på att min lärare ska ringa så ska vi sammanfatta veckan, kände att jag inte är riktigt kry för att springa iväg till skolan idag, det är bättre att vara hemma och bli frisk. Annars har vi inga direkta planer idag, jag ska städa av lite lättare hemma och Millie ska sova borta i helgen så hon blir hämtad runt 15.30.
Om jag mår bättre senare tänkte jag ta en promenad, och sen bara ta det lugnt.
 
Igår var det ju ingen uppdatering alls men jag ska bli bättre på det, jag måste bara komma in i rutinerna. Dessutom är det så tråkigt med inlägg utan bilder och det är så mörkt hos mig när jag kommer hem om dagarna så det drar ner motivationen till att blogga lite. Jag ska försöka skriva ihop lite inlägg under helgen som jag kan tidsinställa de dagarna jag är på kontoret så det inte blir helt tomt iallafall. 

Vi hörs lite senare, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0