Tusen varv runt jorden, upp till månen och sen tillbaka

Jag är hel igen, mitt hjärta är hemma! Det lyckorus jag får i kroppen när hon kommer springandes och ropandes emot mig efter en helg ifrån mig är obeskrivlig. När hon berättar allt hon har gjort, in i minsta detalj, kan jag inte låta bli att bara titta på henne och faschineras över att hon är min. Min fina, duktiga och omtänksamma tjej.
Det första hon sa när hon kom innanför dörren var "Åh mamma, vad fint du gjort med tvn". Mitt hjärta smälte. 
 
Efter att ha ätit lite godis, pratat om helgen och tittat lite på Madicken så var det sovdags. Millie fick somna i vagnen medan jag och Ronja tog en långpromenad som jag fick avsluta med en solning eftersom det inte blev av förut idag. 

Nu ligger Millie i sin säng och sover och jag ska snart göra detsamma. Imorgon ska mitt golv i köket bytas och han skulle komma redan vid 7.30 så det blir en tidig morgon och en lång mysig promenad så han får jobba ifred. Vi hörs imorgon med för och efter bilder. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0