Tips till er som vill ta hand om era läppar


Såhär års blir mina läppar så fruktansvärt torra så det bildas sprickor i dem om jag inte är noga med att återfukta och smörja in. För någon månad sedan så var det katastrof och inget läppbalsam fungerade så jag gick till apoteket och bad om hjälp. Då tog hon fram denna, för jag sa att jag alltid använde idomin förr fast den vanliga då och att det fungerade riktigt bra faktiskt. Detta blev min räddare, på någon dag var läpparna åter i sitt normala utseende och nu smörjer jag på ett tjockare lager varje kväll för att låta läpparna återfuktas under natten. Ett tips till er som har samma problem som mig, kostar runt 20-30kr och lär ju hålla väldigt länge. Mycket mer värt än vanliga läppbalsam som du behöver använda tio gånger per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0