The world will never ever be the same


Nu är jag hemma från lämning och en timmes promenad runt strömmen i raskt tempo med Emma i hörlurarna. Så nu sitter jag här och dricker kaffe med sojamjölk. När jag har druckit upp kaffet ska jag ner och sola 30 minuter, sen hem och duscha innan Millie ska hämtas. 
Ikväll kanske det blir en långpromenad med Emma vilket känns välbehövligt, bara få prata av sig och gå utan destination som varje kväll innan jag flyttade ut till Skärblacka. 
Skolan ringde mig dessutom för en stund sedan så på måndag är det dags för en intervju, så nervös men så taggad! Ni får hålla tummarna att det går bra då. 
 
Är det någonting särskilt ni skulle vilja läsa om förresten, eller är dagliga inlägg tillräckligt? Jag är ju väldigt öppen och ärlig av mig, detta är ingen blogg om rosa moln och skönhetssömn direkt så det är bara att fråga om det är någonting ni undrar över eller vill läsa om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0