Strålande humör

Bilden är från igår.
 
God morgon! Jag har precis lämnat Millie, det blev väldigt tidigt idag eftersom jag trodde att allt skulle ta längre tid vilket det inte gjorde. Så jag gick hem en sväng, tänkte skolla halsen med ingefärste och sätta om håret. 
Det är så fuktigt ute idag och mitt hår blir verkligen lockigt då så det får bli tofs. Osminkad idag eftersom smink och fukt inte går ihop, min hy skulle bli katastrof och det skulle ändå inte se bra ut med glans i hela ansiktet haha.
Måste säga att det är så otroligt skönt att kunna gå utan smink igen och inte känna ett obehag. När jag fick min hudinfektion så skämdes jag så mycket så jag kladdade på smink vilket gjorde det ännu värre vilket resulterade i mer smink så huden inte kunde läka. Det var värre än akne och jag har så mycket ärr efter det. Så kom ihåg det min vänner, använd inte smink om din hud inte mår bra, låt den läka och lär dig trivas utan smink!
 
Jag ska snart sätta i hörlurarna, dra igång en pod och börja gå mot Oxelbergen. När jag har slutat ska jag hämta Millie och gå en långpromenad runt strömmen. Min lunch idag består av Quornfärs, zuccini, morötter, champinjoner, tomat och matvete som är stekt ihop. Enkelt och gott!
Jag hoppas att ni får en jättefin dag så hörs vi ikväll när jag är hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0