Stand up little girl, a broken heart can't be that bad

 

Vilken dag! Jag hämtade Millie strax innan två idag och det första jag ser är att Millies ögonbryn är tejpat. Ett spräckt ögonbryn och en bula, vi gick till vårdcentralen som skickade oss vidare till Vrinnevisjukhuset. Nu har hon ett plåster över och det kommer läka utan infektioner. Men det är inte det att olyckor inte händer, utan att det på tre veckor har hänt alldeles för mycket på den förskolan. Millie är utanför, barnen är elaka mot henne och hon vill inte gå dit. Mitt hjärta brister av att ha det såhär. Jag har kontaktat kommunen men det är omöjligt att få tag i någon där för att det alltid är semester eller sjukskrivningar. Detta är inte hållbart.
 
Rasmus har precis varit här på en kaffe och lite prat om livet så nu sitter jag här med en matlåda och försöker peta i mig lite mat. Millie ligger i soffan och varvar ner till barnprogram innan det är sovdags här hemma. Då ska jag ta tag i lite viktiga papper och få lite ordning i byrålådan. Var sak ska ha sin plats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0