Sneakpeak på köksrenoveringen

 
 
Om jag längtar tills mitt kök blir klart? Svar ja! Ni ska få bilder på hur mitt kök ser ut idag, men det är nästan pinsamt hur fult det är. Plus att lägligt nog gick en låda sönder så fronten ramlar ner så fort man rör vid den. Riktigt gammalt och dant så det var ingen tvekan om att göra om det. Utöver det ni ser ovan så ska det in nytt golv med, jag valde stenimitation i mörkgrå. Min gamla spis gick ju sönder för två veckor sedan ungefär så den är ju precis utbytt den med till spishäll. Sen ska så klart stommar och tak målas och nytt avlångt vitt kakel ska sättas. Det kommer bli så fräscht! 

Det kommer bli mycket renoveringsprat och bilder för hela lägenheten ska ju fixas framöver nu. Tapetseras, målas och allt ska upp på väggarna. Mycket i dagens läge är ju bara provisoriska lösningar och jag har en hel del som fortfarande är i sina flyttkartonger. Mest Millies saker eftersom hela hennes rum ska göras om. Det ska bli så spännande att se resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0