Sleepover hos bästa vän

 
 
Idag har det ekat tomt här inne men jag har haft en fullspäckad dag. Städade och ringde kommunen innan det var dags att möta upp Emma och Alle för en lunch på stan. Efter lunchen gick vi till Arts Ink där Emma gjorde två spontana tatueringar som självklart drog igång mitt sug så jag bokade in en tid till 19. Medan vi väntade på min tid gick vi hem till Emma och lagade mat och åt med Carlos. 
 
Jag har velat göra en liten not ganska länge så nu sitter den vid mitt nyckelben typ och jag är så nöjd. 
 
När godis var inhandlat gick vi hem till Emma igen och tittade på en film vilket slutade med en spontan övernattning. Så mysigt.
Den här människan får mig verkligen att glömma livet en stund och bara må bra. Alla borde få ha en Emma i sitt liv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0