Sista lediga dagen efter långhelg


Vår dag tog fart vid åtta här hemma, då var det dags för frukost. Solen skiner så kaffet tog jag på balkongen, så himla skönt! Där ska jag och Millie ha många mysiga frukostar i sommar.
Idag står tvätt- och städdag på schemat innan det blir lek i Folkparken med pinglan. Självklart avslutas dagen med en långpromenad innan det är dags att sova och ladda upp för en ny arbetsvecka.
 
Även denna veckan är tidsinställda inlägg ordnade så det blir lite uppdatering iallafall. Imorgon kommer det första där jag skrivit om en sjukdom jag lidit av i många år. En osynlig sjukdom som tyvärr är väldigt vanlig.
 
Vi hörs lite senare när mina kläder är tvättade, sängen är nybäddad och lägenheten är lite renare. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0