Signaturer och bönpasta

 
Hej! Idag har det ekat tomt här inne men jag har varit på min utbildningsplats hela dagen. Jag kom dit 7.30 och valde att bara ta 30 minuters lunch så jag har jobbat 8,5 timmar idag. Det är så mycket att göra men det är så intressant så timmarna bara flyger förbi. Om ni undrar vad jag gör så är jag marknads- och etableringskoordinator. Så himla häftigt att ha en titel och få ha en egen signatur i mejl osv.

Efter jobbet så mötte jag upp Ronja och gick en timmes promenad runt strömmen. Efter att ha varit stillasittande hela dagen så var det riktigt skönt.

Vi har precis ätit här hemma. Millie ville ha pannkaka från igår och jag gjorde en helt vegansk köttfärssås. (säger man så då..?) Den innehöll iallafall Quornfärs, zuccini, champinjoner, morötter, tomat, vitlök och Oatly! iMat. Det blev riktigt gott! Testade bönpasta för första gången vilket jag starkt rekommenderar er att göra med.
 
Nu ska Millie läggas och jag ska hoppa in i en dusch innan det är sovdags, efter morgondagens pass tar jag en efterlängtad helg fram till tisdag! Jag hoppas att ni har haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0