Rädd för att gå upp i vikt

 
God morgon! Jag somnade nästan direkt när jag la mig i sängen igår och vaknade klockan fem imorse. Så nu är Millie vaken och jag dricker mitt morgonkaffe innan vi ska gå mot dagis. 
Jag är riktigt seg idag och hade helst av allt velat ha en ledig dag till med Millie. Jag vet inte varför, men jag har börjat bli väldigt hemmakär. 
I vilket fall som helst så är det kontorsdags idag och när jag slutat samt hämtat Millie står promenad på schemat. Jag tycker att det är jätteviktigt att jag rör på mig både före och efter jobbet nu när jag sitter så mycket där. Jag har ju liksom åtta timmar stillasittande framför datorn och jag vill varken bli stel eller gå upp i vikt. (Haha) 
 
Jag längtar något förfärligt till gymmet men det är näst intill omöjligt att få tiden till att träna när jag har Millie och inte kan ta med henne. Jag har försökt byta gym men jag är bunden ett år till på mitt nuvarande så jag måste försöka komma på en lösning. 
Jag skulle vilja börja på Team East, Crossfit eller Militärträningen. Det känns som det kommer ge mig bäst resultat. Mer om det någon annan gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0