Pannkaka och prestationsångest

Detta är en favoritbild från min telefon.
 
Min första dag är nu avklarad och det gick bra. Jag fick mjukstarta med en lättare uppgift men den tog mig hela dagen och det var ändå bara 20% av allt jag ska göra med just den uppgiften. Vi pratade även om vad som komma skall så jag har ett klart upplägg om vad jag ska göra resten av veckan, nu gäller det bara att prestera bra för det kommande är långt ifrån lika enkelt som det jag gjorde idag. Och vet ni vad? Min hals är mycket värre än innan och jag fick feber runt lunch idag, det drar ner min utåtriktade sida något fruktansvärt vilket ger mig dubbelt så mycket prestationsångest än jag redan har över den här platsen. Boostar med c-vitamin och kokhett vatten i hopp om att det ska vända nu..

Det verkar iallafall jättekul att vara där och jag blev så otroligt bra bemött, det verkar vara ett riktigt kanongäng som jobbar där!
 
Jag och Millie har nyss ätit, ugnspannkaka gjord på havremjölk med nutella och banan bredvid efter Millies önskemål. Synd bara att jag inte tycker om pannkaka, annars hade jag haft matlådor hela veckan ut, haha! Snart är det sovdags och imorgon väntar ännu en dag på kontoret!
 
Ps. Om allt blir som jag hoppas nu så kommer måndag bli så himla fantastisk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0