Kaffeproblem

Nu är vi hemma efter en heldag med Emma och Diamond. Jag är helt förälskad i den tjejen för övrigt. Ikväll ska vi bara ta det lugnt, titta på Melodifestivalen och heja på Samir och Viktor.
Imorgon ska vi på kalas hos min mamma för att fira henne och min lillasyster som jag har saknat så mycket.
 
Nu ska jag dricka mitt efterlängtade kaffe och sen börja med maten. 
Jag hade sådan extrem otur med kaffe idag på morgonen så det är inte klokt. Det började med att Emmas kaffe var slut så jag köpte en take away på ett café/bageri på vägen vilket var så bränt och antagligen hade stått hela morgonen så det bara var att kasta. Gjorde ett nytt försök på Espresso House men upptäcker när vi gått en bit att det kaffet bestod av 50% kaffe och 50% sojamjölk så det var näst intill kallt, så även det var bara att kasta. Att dåligt kaffe kan förstöra hela ens dag alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0