Jag får liksom ingen ordning på mitt liv


Dagens lunch är gjord på veganska nuggets, haricots verts, champinjoner, tomat, rödlök, vitlök, Oatly iMat och bönpasta till.

Nu sitter jag och äter lite lunch, jag har nyss duschat och känner mig lite piggare måste jag erkänna. Tröck ner massa vitlök i maten, vet inte om jag fått för mig, hört eller läst att vitlök är bra när man är sjuk.. Haha! 
Någonting jag däremot läste nyss är att promenader som inte ökar pulsen är bra när man är förkyld så jag ska faktiskt ta mig ut när jag smält maten. Annars blir kvällen lugn, får se om jag orkar träffa någon idag, isåfall kanske man borde styra upp lite lördagsmys.
 
Jag hade nyss ett så himla tråkigt skriftligt samtal. Blev riktigt ledsen inombords, det värsta som finns är att höra att någon man bryr sig mycket om mår dåligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0