Hello there, the angel from my nightmare

God morgon! Jag tog en skön sovmorgon, jag mår mycket sämre idag och tror att jag kommer spendera mest tid hemma i soffan och sängen. Druckit tre glas varmt citronvatten för att halsen ska släppa, och om inte huvudvärken släpper snart får jag offra mig och ta en alvedon.. 
 
Jag hade tänkt ta en promenad i morgonsolen men jag tror inte att det är det ultimata när man är sjuk.. Vi får se hur jag mår framåt eftermiddagen om jag kan ta en promenad då isället. Jag kommer bli galen om jag ska ligga här hela dagen. 
 
Igår fick jag iallafall upp min hylla/tv-bänk som ni ser på bilden, och jag är supernöjd! På måndag kommer en kille hit och byter mitt golv i köket så nu är även det på gång, så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0