Håll om mig som att det vore sista gången du gör det

Vilken härlig dag det har varit! Humöret har varit på topp, trots att Millie haft en riktigt tråkig dag med mycket tjat och många utbrott. 
Efter lunchen gick jag upp och solade medan Ronja och Millie klädde på sig här hemma för att möta upp mig, tog en promenad till Haga för en kaffe hos Ronja och Ludvig. När kaffet var uppdrucket tog vi ytterligare en promenad från Haga, runt strömmen och sen ner till Söder där vi skiljdes åt. 
 
Jag har precis duschat och fönat håret så när plattång och volym master är varma ska jag fixa håret, smörja in ansiktet och sen krypa ner i sängen och titta på lite youtube-klipp. 
Imorgon är det en dag på kontoret så räkna med att det kommer vara rätt tomt här inne. Jag har tidsinställt inlägg som kommer komma upp runt 13.00 de kommande dagarna så det iallafall blir ett inlägg per dag. 

Imorgon hoppas vi på sol, ha en jättefin tisdag! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0