Gamla dagars tårar frusna till kristaller

 
Så blev nya mattan jag köpte. Inte helt hundra än men det får vara så tills vidare. Jag fick ingen direkt "wow-känsla" men det är ju mysigt när man alltid är frusen om fötterna att ha en gosig matta nedaför soffan. Köpte även filten som hänger på soffans armstöd, inget märkvärdigt men den är fin.
 
Idag har jag och Millie varit hos Ronja och hjälpt henne i nya lyan, även hennes mamma Ingela var där så hon tapetserade och så. Det blir riktigt fint och jag är rejält avundsjuk eftersom jag inte kommit någonstans här hemma och de redan målat och taperserat hela sin lägenhet! 
Annars har vi bara ätit sen vi kom hem, snart duschdags för Millie innan det är bums i säng för henne.
 
Jag har suttit som en hök över telefonen i hopp om att få ett samtal som kan få upp mitt humör lite, riktigt nere idag faktiskt och Millie har haft en sämre dag fylld av trots och bråk. Dock verkar inte samtalet komma så det kanske blir att ta ett långt bad med tända ljus och mysa ner mig med någon film för att rensa tankarna. 
 
Nej, nu far detta inlägg iväg så jag avslutar här och laddar för en bättre morgondag. Vi hörs då kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0