Föreläsning och soygurt

Testade Soygurt (yoghurt på soja), med granola, pumpakärnor, banan och linfrön. 

Vilken vecka hörrni! Jag är så glad att jag tidsinställde några inlägg så jag slapp tänka så mycket på uppdateringen. Jag var frisk en dag innan jag åkte på en rejäl förkylning till. Som såklart sitter i fortfarande. Jag gick till kontoret iallafall, vilket egentligen inte var så klokt om jag vill bli frisk. Fick rejäla smärtor och kramper i magen på tisdagen och fick gå hem 30 minuter tidigare. 
 
Igår höll min handledare, även vd och grundaren för företaget jag är på, en föreläsning på skolan, så jag var på den och stannade därefter på skolan för att påskfika. Lina var där så det blev några timmar till att bara prata ifatt allt vi missat de senaste månaderna. 
 
Imorse bjöd vi hit Ronja på en riktigt brakfrukost, och om en stund ska vi gå ut i det tråkiga vädret för att gå en långpromenad med ett stopp i Folkparken innan vi går hem till henne och tar en kaffe. 
Vad kvällen bjuder på återstår att se, antagligen bara tacomys med min lilla donna och avsluta med en film. Imorgon är det påskafton och min släkt har ställt in påsken så jag lurar fortfarande på hur jag ska fira påsk med Millie så hon inte blir lidande. Har ni några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0