För du fyller det hål där jag alltid föll

Nu är jag hemma igen efter en kvällspromenad. Millie somnade i vagnen och ligger nu i sin säng och sussar sött. Jag har precis tvättat ansiktet och masserat med min scrub hur länge som helst, så nu väntar jag på att mitt citronvatten ska smaka citron så jag kan dricka upp det och sen krypa ner i sängen. Den bästa känslan är nog ändå att lägga sig i en nybäddad säng som är överdoserad med sköljmedel så det luktar gudomligt. Ja, det är ta mig tusan den bästa känslan.
 
Ikväll saknar jag en person så himla mycket, just idag hade jag velat komma hem till att han var här och bara få prata om allt mellan himmel och jord, bara få ha honom nära och få somna brevid honom. Vissa dagar är tuffare än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0