Folkparken och balkongmöbler

 
Dagen började med att Ronja kom hit på en ordentlig frukost, vilket jag tycker är hur mysigt som helst när hon gör. När frukosten var uppäten kom mormor och Lasse hit på kaffe och lämnade utemöbler till balkongen som jag fick av min mamma i påskpresent. Efter kaffe och mycket blomprat gick jag, Ronja och Millie en promenad som avslutades i Folkparken, dock blev det ingen lång vistelse där eftersom det blåste kallt och det var fullt av folk.
 
Nu har vi nyss ätit tacorester från i fredags och jag har pratat med mormor i telefon en timme medan Millie lekt i sitt rum. Alldeles strax ska jag tappa upp ett bad åt pinglan och städa av lite innan det är kväll och dags för en långpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0