En riktigt mjukis

Städoutfit on point! Skoja, såhär ser jag alltid ut hemma.
 
Jag är ett stort fán av mjukis, fast det vet nog redan de som känner mig. Det är det jag tar på mig så fort jag vaknar och så fort jag kommer hem efter en dag med jeans eller dylikt. 
Jag har heller aldrig smink hemma, tvättar bort det så fort jag kommer innanför dörren och sminkar mig inte för att bara hänga med vänner, gå till affären eller gå på promenad.
Jag har testat så många olika varianter, lagt flera hundra på att hitta de ultimata mjukisbyxorna från t.ex Adidas osv, men inga har suttit så bra och varit så bekväma som dessa som jag fått låna av Emma. Det bästa av allt, de kostar bara runt 80(!!)kr. 
 
Jag hade tänkt beställa en "finare" mjukisdress med ett färgglatt mönster men självklart är de slutsålda eller borttagna ur sortimentet så nu vet jag inte vart jag ska hitta det. Ja, jag är en riktig mjukistjej, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0