De kan ta allting jag äger, det gör ingenting, för så länge jag har dig känner jag mig rik

 
Jag ligger nu helt utslagen i sängen, känner mig inte riktigt kry. Hela kroppen är matt och från ingenstans började halsen svida.. Jag ska ladda upp med te och hoppas på att det går över. Om en timme startar min tvättid så det är vad jag styr med ikväll. 
 
Morgonen började inte bra alls vid lämning, ledsen och frustrerad är precis vad jag är nu. Det slutade med att Ronja åkte och hämtade min lilla Millie medan jag var på intrvjun. Den gick bra förresten! Jag börjar redan imorgon kl.8 och är så nyfiken på hur det kommer att bli. Därför måste jag få bort denna bakterie eller virus som satt sig rätt omgående. Jag kommer vara på detta företag tisdagar, onsdagar och torsdagar till att börja med och fredagar är jag i skolan.
 
Vi såg första vårtecknet utmed vägen förut, små snödroppar! (Jag har i och för sig sett tussilago redan men finns det inte på bild så räknas det inte, eller?) Jag blev iallafall riktigt glad, äntligen är våren på väg på riktigt! 
 
Nu ska jag invänta min tvättid och förhoppningsvis ett samtal eller en skriftlig pratstund med. Vi får se om det blir någon mer uppdatering idag, annars hörs vi imorgon när jag är hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0