Bovetepannkakor på lyxigt vis

Bovetepannkakor: 2 dl Bovetemjöl, 2 tsk bakpulver, 1,5 banan, 3,5 dl havremjölk. Mixa och stek!
 
Alltså detta, wow! Bovetepannkakor med nutella, banan och jordgubbar. Kommer gå upp 10kg om alla nya saker jag testar ska vara såhär gott.. Haha!
 
Vi har precis ätit, Millie klär om till pyjamas och jag häller i mig kaffe samtidigt som jag skriver det här inlägget. Ronja är nämligen påväg hit för en långpromenad runt strömmen. 
Idag har min lillasyster varit här samtidigt som jag hade tvättstugan, städade och lagade lunch åt oss. 
Vid 15 mötte jag upp Crille, Evelina och lilla William (som inte är så liten längre!) så gick vi till Folkparken för att leka. Mysigt men lite kallt. När en duva bestämde sig för att utföra sina behov på Crille började vi traska hemåt med ett snabbt stopp på Ica. 
 
Nu är det nog bäst att jag sätter fart så klockan inte blir för mycket. Jag hoppas att ni har haft en jättefin dag och njutit ordentligt av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0