Welcome to my house

 
Klockan 6.30 ringde larmet imorse, drog mig för att kliva upp men efter några minuters snoozande hade jag inget val. Tvättstugan kallade och hemmet skrek efter att få sig en rejäl omgång med både dammvippan, dammsugaren och moppen. Nu, efter sex timmars konstant städning är jag äntligen klar. Hemmet glänser och det doftar skurmedel och nytvättat i alla rum.
 
Jag ska alldeles strax stöka ner köket för lite lunch, sen vet jag att det skulle klarna upp ute så då ska vi gå till Folkparken och ha söndagshäng jag och Millie. En långpromenad och en långdusch väntar framåt kvällen, sen är det bara att ladda om och låta en ny vecka ta fart. Redan på onsdag eller torsdag tar jag dock helg och bosätter mig hos mamma fram till söndag så räkna inte med allt för mycket uppdatering här inne kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0