Trodde vi va på riktigt, men den känslan försvann. I samma stund som du sticker kommer tårarna fram

 
Idag tog jag en efterlängtad kaffe med min saknade vän Rasmus, vi strosade runt lite på stan och avslutade på Yamyam där Rasmus åt lite innan vi skiljdes åt. Vi planerade och pratade lite inför Bråvalla med. Jag är så pepp nu, det kommer bli så himla roligt! Jag var ju där med bland annat Rasmus förra året med så jag är stensäker på att detta år blir minst lika bra, om inte bättre!

Nu på kvällen var det gårdsfest på dagis, barnen sjöng, vi gick tipspromenad och avslutade med lite fika som vi hade köpt med oss på vägen. Både jag och Millie är helt slut nu, säkerligen pga värmen som varit hela dagen. Trots det ska jag bege mig ut på en långpromenad innan Ex on the beach börjar och sängen ropar.
 
Imorgon ska jag till Balder kl. 9 så det är en sista tidig morgon innan vi tar en efterlängtad helg. Eller rättare sagt, innan hela denna vecka går mot sitt slut. Allt som kan gå fel har gått fel. Den senaste veckan har jag t.ex lyckats med att elda upp min mix&go, min stavmixer OCH min blender så inga mer smoothies på ett tag framöver. Sådär lagom till sommaren dessutom, kul! Jag förstår inte ens hur det är möjligt.. Aja! Resten av min helvetesvecka vet ni ju redan efter tidigare inlägg. Jag hoppas att det går lite bättre för er och att ni mår superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0