Tell me would you really cry for me, baby don't lie to me

 
Millie fick välja vad hon ville ha till mat idag och rolig som hon är så valde hon makaroner och köttbullar. Vanliga köttbullar sa hon, inte pizza, inte hamburgare, bara köttbullar. Och en bild var jag tvungen att ta. (Hon ser ju att jag brukar fota maten haha) Så hennes önskan är min lag. Jag måste medge att hennes tallrik faktiskt såg lite roligare ut än min som bestod av sallad, sallad, sallad, champinjoner och glasnudlar. Och soja. 
 
Idag har vi bara varit hemma. Vi vaknade runt 9 och skulle ha tagit en morgonpromenad men regnet öste ner så det blev det ingenting av. Millie ville ha en myslördag så hon har suttit framför tvn och lekt med Barbies medan jag har servat med mellanmål (Ananas och banan med en klick nutella att doppa i) och mat. Jag har dessutom tittat på ett avsnitt av OITNB, säsong 4 har äntligen släppts(!!) och så har vi varit nere på stan och köpt lördagsgodis åt Millie och två kilo bananer till mig. 
 
Igår åkte vi ut till min pappa i Skärblacka och hade tacofredag, sen mötte jag upp Ronja och gick en kvällspromenad runt strömmen innan jag styrde stegen hem och tittade på OITNB. Och det är ungefär så min kväll kommer se ut idag med, snart en långpromenad med poddar i öronen och sen hem och titta på ett tredje avsnitt innan det är sovdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0