Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever

 
Min dag började med en liten sovmorgon fram till 7.30. Gick upp, åt frukost och lämnade sedan Millie på dagis.På vägen mötte jag upp Emma och Diamond för en kort promenad innan jag skulle till Balder. 
Mötet gick bra, en av de sämre gångerna dock, men det kommer ju komma sådana med. Hon tycker iallafall att det går framåt och jag kan väl medge att jag håller med henne till en viss del. Men som jag sa till henne med; prata är ju enkelt, det är att göra och känna som är det svåra.
 
Iallafall. Jag ska dricka upp mitt kaffe och sen ge mig ut på en promenad i regnet, rensa tankarna med poddar och avsluta med en solning innan nästa möte och hämtning på dagis.
Runt 17 ska vi åka på min lillasysters avslutning och avsluta kvällen med middag hos min mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0