Skrik, gråt och utbrott

 
Återigen har jag lyckats med en innedag.. Jag vaknade med extrem huvudvärk som försvann runt lunch men som nu är tillbaka.. Jag har duschat, städat och packat iallafall så det blev ju inte en helt meningslös dag.
Antingen ska vi till Vasaparken om en stund eller så blir det enbart en långpromenad så Millie får somna i vagnen ikväll. 
Jag hade tänkt att Millie skulle få ta med sig sin sparkcykel ut men den måste ha blivit felmonterad för ett hjul åkte bort utan att hon ens har åkt på den.. Jag orkar inte att allt ska gå så bra hela tiden!
 
Jag har en usel dag, Millie med för den delen. Det har varit kaos sedan hon vaknade och skulle äta frukost, allt har bara varit fel fel fel, skrik, gråt och utbrott. Jag vet ju att det beror på att hon har ont i magen men den där ilskan suger all energi hur en. 
 
Just nu vill jag bara ha kväll, gå ut, plugga in headsetet med poddar och till sist bara få dra täcket över huvudet och sova. Jag hoppas att jag slipper vakna med huvudvärk imorgon, och jag hoppas att det blir fint väder så jag kan slänga mig på mammas gräsmatta och läsa lite i min bok som bara har legat och samlat damm de senaste månaderna. Men innan det: Vårdcentralen. Jag är så nervös. Jag har bokat en handfull sådana här besök det senaste halvåret men alltid avbokat samma dag för att jag minimerar problemet jag söker för och så fortsätter det i en ond cirkel istället. Så imorgon ska jag banne mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0