OBH Nordica och Bråvalla

Idag tog jag mig i kragen och åkte och köpte en ny Blender (Mix&Go), äntligen! Köpte en från OBH Nordica så jag hoppas att den är av bra kvalité. Jag testade den faktiskt med en gång när jag kom hem, och den är absolut godkänd, lite ovant att bara sätta i och så startar den, min förra hade ju olika tempoinställningar osv.
 
Jag tog även med Millies sparkcykel som hon fick av mig när hon fyllde år men som dessvärre gick sönder tredje åket så nu är den reklamerad och en ny av ett annat märke fick följa med hem. Nöjd tjej, fattig mamma.
Sen blev det lite frukostinhandling till helgen och en stol till Bråvalla så nu är det bara alkohol och stövlar kvar som måste införskaffas. 
 
Nu ska jag sätta igång med disk och städ innan det är dags för en kvällspromenad. Imorgon är det lördag vilket betyder SOVMORGON och LÅNGFRUKOST, samt en dag närmre minisemestern till mamma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0