Lantligt och missfärgning

 
Vi är, som ni vet, hos min mamma. Vi lever lantlivet här och bara njuter av lugnet. 
 
Igår var en riktigt hemsk dag, en häst här på gården slog över, blev förlamad i hela bakdelen och fick avlivas på plats. Jag kände hur ont i hjärtat det gjorde och kan inte ens föreställa mig hur det hade känts om det var min häst som råkade ut för den tragiska olyckan.. 
 
I övrigt då, vi har åkt fyrhjuling, ridit, gått långpromenader i skogen, badat, grillat och bara umgåtts med familjen. 
Millie är så lycklig här, jag önskar verkligen att vi hade möjligheten att bo såhär vi med. Det är min stora dröm men att köpa hus är omöjligt för mig som student och hyra ute på vischan utan körkort går ju inte heller.. 
 
Idag ska vi måla och tömma garaget. Sen ska jag färga om mitt hår eftersom det blev totalt misslyckat igår.. Åh! Mitt hår är helt förstört, igen. Jag skulle behöva klippa page men jag vägrar.. 
 
Vi valde att stanna ytterligare en dag här så vi åker inte hem förrän imorgon, och sen ska vi tillbaka hit nästa vecka igen för att fira midsommar här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0