Jag vill bara känna någonting

 
Just nu vet jag varken ut eller in. Gårdagen var bra ett par timmar, sen vände allt efter mitt möte. Jag går hos Balder (vad det är kan vi ta i ett annat inlägg), det var en brutalt jobbig timme och jag har aldrig känt mig så tom på ord och känslor som jag gjorde när jag gick därifrån. 
 
När jag kom hem efter en fika på Färgargården och en promenad runt strömmen bokade jag iallafall Bråvalla och det är någonting jag verkligen ser fram emot. Jag älskar festivaler. 
 
Natten var känslosam och bjöd på dumma impulser, som vanligt, så även idag är en riktigt tråkig dag. Försöker rätta till det jag ställde till med men det är utan resultat, typiskt mig.. haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0