Happy life

God morgon! Klockan är snart 7 och jag har precis ätit frukost så nu sitter jag i mitt sminkrum och dricker kaffe under tiden som min plattång blir varm. Om ungefär en timme ska vi gå mot dagis och sedan vårdcentralen. 
Innan Millie hämtas ska jag unna mig en solning och en promenad, sen checkar jag ut från stadslivet och åker ut till skogen och bosätter mig hos mamma till på onsdag. Happy life!
 
Igårkväll mötte vi upp Emma och Diamond för en långpromenad, vi hamnade i Smedby och satte oss bakom en bilaffär och pratade om livet innan vi styrde stegen mot stan igen. 
 
Nu ska jag göra mig iordning, packa klart det allra sista och sen gå. Jag hoppas att ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0