Grattis till alla studenter idag

 
God morgon! Larmet ringde vid 6 imorse, och jag är nu färdigfixad inför dagen. Sista dagen av denna vecka, dagarna bara springer iväg. 
Jag hade rätt svårt att somna igår, jag var jättetrött vid 19 så tog en långpromenad och lyssnade på Creepypodden vid 20, gick hem, duschade och tittade på Ex on the beach sen gick det bara inte att somna.. Jag känner mig typ stressad fast jag inte vet varför. 
 
Eftersom jag inte storstädade igår så får det bli idag istället. Jag gjorde iallafall matlådor så nu är det uppladdat med "köttfärs"sås i kylen till hela helgen, bara rensning kvar. 
Jag måste dessutom rensa Millies garderob, hon har ju i princip vuxit ur allt i 104 nu så det måste bort och det i 110/116 måste vikas in.
 
Annars idag då? Rasmus kanske kommer förbi på en kaffe senare idag, och en långpromenad väntar till kvällen.
Jag hoppas att ni får en jättefin dag trots att det ska regna och ett stort grattis till alla som tar studenten idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0