Den blomstertid nu kommer

 
Igår var vi på min lillasysters skolavslutning och åkte sedan hem till min mamma för att grilla, äta paj och gosa med alla djur. Deras granne har små lamm som är hur gulliga som helst! Plus att Pochahontas är hemma igen så jag passade på att hälsa på henne med.
 
Vi var hemma strax efter 22 och då var det bums i säng, Millie var helt slut!
Jag somnade rätt fort jag med, och lyckades dessutom försova mig en halvtimme idag..
 
I eftermiddag ska jag storstäda och göra mat till imorgon samt helgen, försöka rensa ut allt som kan bli gammalt för på måndag ska vi åka och sova hos mamma ett par dagar. Jag längtar!
 
Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0