Anything is possible

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon till 9.30, gick upp och åt frukost med Millie och sen dess har vi bara tagit det lugnt hemma. Millie har duschat och vi har rensat hennes garderob så nu är allt i 98/104 borta och allt nytt är inlagt. 
Jag kommer ihåg när Millie var nyfödd, hon hade så mycket kläder att det inte ens fick plats, riktigt så är det ju inte nu längre.. fast då kunde man ju få byta kläder 1-3 gånger per dag så det behövdes ju en del kläder.
 
Igårkväll fick jag för mig att fixa förrådet och bära ner alla vinterkläder samt kläder som bara var ivägen. Jag kastade dessutom all elektronik som inte fungerar osv så nu har jag lite mer förvaringsplats i lägenheten vilket är behövligt!
 
Jag skulle sätta ihop Millies nya sparkcykel igår med, la upp alla delar, letade efter en bruksanvisning men icke.. det var på riktigt hur många delar och muttrar som helst så allt åkte ner i kartongen lika fort som det åkte upp. Jag har verkligen inget tålamod för sådant, det slutar alltid med att jag blir förbannad och sitter och svär och det hade jag ingen lust med igår haha!
 
Efter lunchen ska vi gå ut på en promenad, kanske stanna i någon park så Millie får leka av sig och ikväll blir det tjejkväll så Ronja kommer hit lite senare. Vi har inga direkta planer mer än att spela lite COD och kanske titta på en film. Jag hoppas att ni får en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0