Åby och årets första dopp

 
Helgen spenderades i Haga hos Ronja och Ludvig. I lördags var det inte meningen att vi skulle sova kvar men både jag och Ronja somnade i soffan med kläderna på och vaknade när klockan var 9 på söndagen. Tidigare på lördagen var vi i Åby där Ludvig skulle vara barnvakt åt sina småsyskon, den ena är jämngammal med Millie så de lekte fär fullt och så avslutade vi med att grilla.
Eftersom jag hade tvättstugan på eftermiddagen i söndags så följde Ronja med oss hem och hängde där innan vi bestämde oss för att packa ihop och sova hos dem ännu en natt. 
 
Igår låg vi på gräsmattan och solade halva dagen innan vi fick för oss att åka och äta och bada i Åby. 
Millie tyckte att det var jättekul och var inte alls någon badkruka medan jag bara doppade tårna. 
 
Igårkväll gjorde jag ingenting speciellt mer än att ladda upp inför veckan. Jag har lite möten, skolavslutning för min syster och så, annars är det relativt lugnt.
Jag känner redan nu att denna vecka kan bli bra, äntligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0