My babygirl

 
Hur fin är hon inte, min prinsessa? Så himla tuff. Alltså det finns ingen roligare att hänga med än henne, hon är ta mig tusan min bästis. Jag älskar hur hon har börjat använda sarkasm emot mig, hur hon skämtar och säger roliga saker. Som imorse "Skojar du med mig eller, är du helt galen eller, mamma?" Alltså bara sånt. Eller vårt telefonsamtal när hon sov hos sin mormor:

Jag: Jag saknar dig Millie..
Millie: Ja, fast jag kommer om några dagar lilla mamma.
Jag: Jag vet det Millie, men jag saknar dig ändå..
Millie: Älskar du mig så mycket? *Fnitter*
Jag: Eh.. ja.. 
Millie: Jag kommer om några små dagar, hejdå puss puss mamma!
 
Hujedamig sånt barn. Men ack så älskad från första stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0