It fell apart right from the start

Jag bara säger att jag ska bli bättre på uppdatering hela tiden, mycket snack liten verkstad. Haha.
Mitt ansikte är inte bättre, tackar som frågar! Jag har fyllt år, tjugotre hela år. Vart tog de åren vägen egentligen, eller de senaste 5 åren iallafall..? Åldersnoja fick jag redan som artonåring, jag kan ju säga att den inte blir mindre heller.
 
Vad har vi gjort den senaste tiden då? Druckit öl, iskalla Bulldogs. Spelat Pokémon Go som alla andra. Millie har sprungit Bamseloppet, tittat på Bolibompa live, Norlie & KKV och Hoffmaestro. Många promenader, som vanligt. Och mycket mer har vi inte åstadkommit ännu, men hey sommaren är inte slut än!
 
Jag vaknade 7.30, gick upp och åt frukost, väckte Millie och gick ut på en långpromenad där jag lyckades tappa telefonen så den sprack såklart. Nu har jag precis duschat och ska fixa mig lite. Funderar på vad man ska göra resten av sommaren, skola och dagis börjar snart igen och ja, lite press på att hinna mer har jag faktiskt. Främst för Millies skull men även för min egen. 
Jag hoppas att ni njuter av de soliga dagarna och myser de regniga. Ha det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0