Du tror att det gör ont, it's all good och så har det vart sen den dan du försvann

 
Idag skulle vi ha åkt på Rians namnceremoni i Svärtinge men jag mår verkligen inte bra. Jag har så fruktansvärt ont och ett ordentligt tryck i bröstet (fortfarande..) och mitt ansikte har blivit mycket värre. Mina hjärnspöken skriker "hudcancer" vilket ger mig dubbel ångest så just nu är ingenting riktigt på topp. 
I torsdags skulle jag ha följt med Moa till Power Meet i Västerås men tvingades ställa in det med.. Så himla ledsen för att jag inte kan njuta av sommaren och göra mer med Millie, men förhoppningsvis så blir det bättre snart så vi kan hitta på lite roliga saker mot slutet av sommaren istället.
 
För övrigt så har antagningsbeskedet kommit och jag kom in på mitt förstahandsval till hösten, lite glädje i min annars lite dystra vardag! Så igår tackade jag ja och sökte CSN så nu är det bara det beslutet kvar, vilket dröjde ett x antal månader förra året när jag började på Marieborg.
 
Vi har nyss ätit pannkakslunch och ska väl försöka gå till parken så Millie får leka av sig lite iallafall och sen handla i Hageby, annars händer det inte så mycket roligt just nu. Jag ber om ursäkt för att bloggen blir lidande men när jag väl har lite ork så prioriterar jag inte datorn tyvärr. 
 
Jag hoppas att ni har en riktigt fin sommar och att ni mår bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0