i stay

Hej!
Jag har funderat fram och tillbaka nu, och jag har bestämt mig för att börja med bloggen igen. Jag stannar tills vidare här på blogg.se så får vi se om jag byter senare.
 
Innan jag kan börja måste jag installera nya windows i datorn och fixa ett redigeringsprogram, göra en header osv. Inte nog med det så har jag en flytt på gång om ungefär två veckor så det får bli därefter jag drar igång aktivt. Låter bra, visst? Det gamla arkivet kommer finnas tillgängligt, men det är inte relevant att bläddra i det utan jag behåller det enbart för att bilderna jag har här är oersättliga, det enda jag har kvar efter att ha fått allt från tidigare år raderat.
 
Nu vill jag veta, vad vill ni läsa om? Undrar ni nåt? Har ni några förslag? Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0