It clearly doesn't tear you apart anymore

Jag är så himla lycklig så jag gråter! För en gångs skull känns det som att mitt liv går framåt, då menar jag på riktigt framåt. Så fort allt är klart så ska jag berätta!
 
Hej förresten!
Jag har bråkat med sjukvården i snart fyra år angående Millies mage och igår blev jag plötsligt uppringd av en privat barnläkare i Lindö som ville ta sig an Millie. Jag kan inte med ord beskriva den känslan av att äntligen bli betrodd, att en läkare tog Millies fall på så stort allvar så vi fick en tid redan imorgon. Han bad mig skriva ner allt som Millie gått igenom under åren och vad sjukvården sagt tidigare så det pysslade jag med igårkväll.
 
Även jag har tid på sjukhuset imorgon, nu är dagen här, dags att ta reda på om jag har ärvt en njursjukdom från min pappas sida. Jag är så nervös för vad röntgen visar men har förberett mig på det värsta så får jag ta det därifrån. Jag är så himla glad över att min fina vän följer med som sällskap/stöd.
 
Nej hörrni, det är så mycket som händer just nu och jag önskar att jag kunde berätta allt för er, vilket jag tids nog kommer göra. Jag är iallafall tacksam över att mitt liv är berikat med så fina människor som jag kan bolla allt med. Det hade aldrig gått annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0