Färska vårrullar och disciplin i livet

Alltså, det ser inte gott ut för ögat såhär på bild men låt er inte luras. Detta är min nya craving, veganska färska vårrullar. Det bästa är att du kan ha precis vad du vill i. Här har jag sojafärs stekt i chiliflingor, örtsalt och Sweet Chili-sås, stekta morötter, rödlök och paprika, ris och bladspenat. Serverar dessa med ris och japansk soja. Ni måste testa!
 
Mina syskon kom hit igår för övernattning och de bestämde sig för att stanna ytterligare en natt. Vi gick två långa promenader igår, bakade och spelade kort. Det blir en näst intill likadan dag idag, bara det att Millie ska åka till sin faster ikväll och inte kommer hem igen förrän på söndag. Jag får alltid lika ont i magen när hon ska åka, jag får typ som seperationsångest och saknar henne alldeles för mycket. 
 
Jag har nyss duschat och ska strax ta tag i att torka håret innan det är dags för lunch. Vad helgen har att erbjdua återstår att se, inte speciellt van vid att vara barnledig.. men jag ska verkligen passa på att storstäda och rensa garderober. Och såklart unna mig ett pass eller två på gymmet nu innan det drar igång på allvar.
När skolan börjar är det dags för rutiner och disciplin, nästa sommar ska jag banne mig inte skämmas för min kropp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0