Visste du att..

Jag tänkte lägga ut lite rolig/konstig/onödig "fakta" om mig lite då och då, saker som ni kanske inte visste om mig. Det kan ju vara kul, haha. Så idag kommer första saken!
Jag avskyr spel. Tv-spel, datorspel, onlinespel, maskiner, ja, you named it.
Men en sak som jag faktiskt tycker om är att spela Call of Duty- Black ops (split screen eller zombie). Jag och Ronja brukade alltid spela det. Likaså jag och Robin kunde ta någon timme hit och dit till att spela. Det är ett roligt tidsfördriv och ett perfekt sätt att komma på andra tankar.

Jag förstår dock inte hur man kan fastna i ett spel så mycket att man inte kan sluta spela eller börjar lägga en massa pengar på det. Och det är där min avsky mot spel kommer in i bilden, beroendet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0